Its been raining for these weeks..since Ramadhan starting...Dah lama aku tak menulis blog.. blog untuk RUS101 pun mls nak update..Ok, sekarang ni aku punya projek terbaru ialah buat refinement about Merdeka celebration..kami kena release balloon masa malam count down...It seems like not a big deal but actually, frankly speaking..it is a big deal!..imagine how complicated to plan on how we are going to tide it and also how to cut it...blah..so, today..budak-budak HBP first year berkumpul kat Times Square, penang..
kami meninjau keadaan kat situ and have to works under a rain..masa tengah tunggu tu, ada la duk menyembang dengan lecture kami..AR Najib..ingatkan hari takde class, tapi ada gak 'kelas' dgn AR Najib..wahahaha..kami kena jawab dengan dia apa itu refinement...then Encik Li datang..masa kami nak blah gi masuk dalam, dia panggil aku..then dia tanya pasal my bag..ok..ok..tadi aku pakai beg ada labuci bercorakkan tengkorak..lambang maut..and then he asked me whether it is okay if I wear it..so, i said..maybe..what's wrong with it?..He said that it dont suit my personality..wah, what he know about myself?...Even me, I don't understand myself either..Just follow what I feel..so, today, I feel like kinda brutal, rocks or whatever..so I wear clothes that show what I feel inside...It's not like what he said are totally wrong, but this is me..Then masa aku masuk Opera's shoes store...dia duk cakap dgn Ainur, Meria and Fisha..ok..dia ada cakap that Ainur tak sesuai jadi Architect...omg, kesian gak kat dia kena condemn...For me, I believe that we could be whoever we want, just believe in urself...nak dengar cakap orang banyak..tak terdengar..telinga pun boleh bernanah...saper yang cakap betul pun tak tahu...But seriously, aku rasa aku agak innocent...wahahaha..no, I mean I live in innocent world..tak terdedah ke dunia yang kejam lagi...belum mengenal dunia lagi la...kinda afraid actually...sometimes, i do think that whether I fit to be here...is this my world? my life? bila tgok budak2 archi yang lain..wah, creativenya diorang,,kenapa aku tak terpikir nak buat macam tu?..That creativity is somehow I think that not in my nature..somehow..
No comments:
Post a Comment